God Jul!

Nu är det äntligen den dagen som man sett fram emot hela året! Eller kankse inte lika mycket som när man var liten? Ibland kan jag faktiskt längta tillbaka till den tiden då man hade julkänsla redan första december, nu går ju allt så fort så vips en morgon vaknar man och fattar att - Oj idag är det jul!

Gick upp vid åtta idag för att släppa ut pållarna och hinna mocka så jag slipper ha det ikväll sen. Blir att åka in till stan och äta hos farmor runt ett sen hem och slita upp paketen så pappret flyger :P Dock har jag faktiskt inte en aning om vad jag ska få i år. Bara hört att det verkar vara nått stort då de haft det uta på logen?! Är jag nyfiken? JAA!

Visst är det nått speciellt med julafton men i år längtar jag mest till Nyår som såklart kommer spenderas hos Märtha :D Tror att detta nyår kommer bli toppen om allt går som planerat. ( vilket det inte brukar göra iaf sen ) Men Jag nöjer mig hur det än slutar, lär inte minnas nått dan efter iaf ;)
Måste bara tillägga till Märtha: Jag älskar dig och saknar dig som sjutton! Men snart snart snart kommer jag till dig!

Nehe nu blir det att återgå till julen igen, ska duscha och fixa innan det är dags att dra.

GOD JUL TILL DE SOM SLÖSAR SIN TID PÅ ATT LÄSA MIN OTROLIGT INTRESSANTA BLOGG ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0