Jag hatar snö!

Ja fy fan vad det skulle vara nödvändigt att komma ner tre meter snö mitt i allt då? Jag är verkligen ingen snöfantast. Visst kan det vara kul att åka pulka och skidor mm, men allt annat som inte går att göra då? Åka pulka gör man en halvtimme sen är man ihjälfrusen! Nej sommar vill jag ha året om, bara bada festa och steka i solen.
När snön kommer blir plötsligt mitt rum min säng och mjukisbyxor de bästa vänner jag har!

Var och simmade igår en sväng. Faktiskt helt okey temperatur på vattnet. Hade förberett mig på att sitta i barnpoolen och skaka som sist när jag var iväg och skulle bada i örebro! Snorkalla basänger där! Västervik har också hunnits med en sväng för att inhandla en julklapp av ett x antal andra! Lite små panik inför det nu!

Nu taggar jag inför helgen då det förhoppningsvis blir party med trevligt sällskap. Och då ska jag nog visa vem det är som bestämmer ;)

Take care :)

http://www.youtube.com/watch?v=rOg_IHwXWsk
Eftersom jag inte hittar ett klipp jag kan lägga ut så blir det länken!
Jag blev nykär i denna låt, just come on! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0