Jag säger bara fyfaaan ;)

Jaha då var man hemma från Kalmar igen, varit där sen torsdags och kom hem igår. Jag hinner ju inte hem förrens jag längtar tillbaka :/ Men på nyår kör vi igen :)

Idag var jag extremt trött efter att ha släppt ur hästarna så blev raka vägen till sängen och jag råkade visst inte slå upp mina bruna igen förrens klockan var halv två. Blev att dra ut till stallet och motionera pållarna lite.
Hann även med att städa rummet som hade blivit otroligt stökigt som vanligt. Skyller det på inga ;)


Jag tänkte bara sammanfatta lite kort om kalmar då jag kikade in Märthas blogg och såg att hon redan beskrivit allt som borde på bästa sätt. Så kolla in den om ni vill veta allt ur en person som knappt visste vad hon hettes synvinkel ;) Philipsson18.blogg.se

Lördagen var ju dagen för utgång och det började med förfest med trevliga människor. sen sitta inne på stationen och frysa ihjäl. Vissa frös nog inte å andra sidan, för de var ju tvungna att kolla hur mycket de kunde få ner på kortast tid och sånt slutar aldrig bra ;) Kan ju nämna att det var synd om min mamma, fågelskit och borttappade skor ;) Haha

Eftersom att detta i det stora hela var märthas toppofnight så rekommenderar jag er igen att kolla in hennes blogg ist :P


Nehe nu måste jag ge mig ut och ta in pållarna innan de blir sura på mig, Take care :)

Jag säger bara FYFAAN ( internskämt ) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0