Nu börjar nedräkningen :D

För om tre dagar får jag äntligen åka det där sökiga tåget till den där underbara staden där min mest absolut underbaraste Märtha bor :D Så fort jag tänker på att jag ska dit får jag ett megaleende på läpparna! Detta nyår kommer slå allt annat! Nästan så jag kan börja skratta redan nu bara av att jag tänker på allt som med säkerhet kommer hända. HAHA Har en enorm känsla av att vi två inte kommer vilja vakna alls dagen efter ;)

Ska bli så skönt att komma härifrån ett tag.. Trött och irriterad på de mesta/flesta just nu.

Varit ute med Blinsan idag. Gick smärtfritt. Haft uppehåll ett tag med ridingen nu så förväntade mig nästan att få besöka snön i närbild :P Men snäll som hon är så slapp jag de.

Annars är allt som de brukar, kvällen igår spenderades med Ewe :) Kollade på kniven i hjärtat och drack alldeles för mycket kaffe. Har en förmåga att bli lite konstig om jag överkonsumerar det!

Och nu har äntligen jag och märtha tagit tag i våra liv och gjort nått stort! Utan planering men eftersom att förmycket av de gör att man kommer på alla problem så vi kör på chans denna gång! Den 30/1 smäller de, då kan inget stoppa oss. Och detta tror jag kan bli det sjukaste i våran historia hittils. Men som sagt var Allt som händer där, stannar verkligen där ;)

Nehe nu blir de duschen!
Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0