Äntligen helg :D

Nu har jag avslutat min praktik på cafeet men ska vara där på Måndag med. Känns jätte trist då jag trivts där.
Kan ju alltid hoppas på att få jobba lite exrtra där ibland :)

Hur som helst var helgen efterlängtad då jag är sjukt trött. Ikväll blir det eventuellt att träffa lite gamla kompisar och festa lite. Ska bara hitta motivationen till de ;P

Och nu är de inte långt kvar tills jag drar till Kalmar igen. Planerna är klara med lazergame och en massa fest. Kommer bli superkul! Men såklart har jag saknat Märtha mest av allt. Låg och pratade igår om allt sjukt vi gjort genom dessa år. Och ja, det känns faktiskt konstigt att tänka att jag kännt henne i tre långa år. Men tiden går fort när man har roligt. Sjukt taggad tills den dan hon o jag blir sambos ;)

Nehe nu ska jag powersova lite om jag ska orka med nån fest ikväll.

Take care!

"Då kommer det vara du som går i solglasögon och saknar nått du aldrig ens haft"

Kommentarer
Postat av: Märtha

Ska ärligheten fram är jag förvirrad. Du skriver på både facebook och bloggen att du har avslutat praktiken... ska du inte tillbaka dit i Januari, eller har jag missat något? :S



btw. SAKNAR DEJ MYCKET! Men snart blire party! :D<33

2009-11-28 @ 15:54:46
URL: http://philipsson18.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0