Äntligen helg!

Denna helg har varit efterlängtad kan jag lova! Längtade till fredagen redan innan söndagen var slut förra veckan ;) Men ska inte klaga allt för mycket då jag faktiskt trivs på mitt jobb. Får ju äta hur mycket och vad som helst så snart kommer jag rulla ut därifrån. Nej så långt ska det nog inte behöva gå :P

Och idag har jag äntligen soolat! Har saknat det så känner mig verkligen som en ny människa nu. Ska försöka hinna färga håret med.

Kvällen kommer spenderas med gott sällskap med film och mys :)


Mitt i allt måste jag ju nämna att jag saknar märtha en massa! Måste verkligen ta mig ner dit snart.
Mina abstinens besvär börjar så sakteliga göra sig påminda ;)


Do you understand?

Take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0