Det är tomma ord som fastnar för att jag låter dem va kvar..

Känns som att det alltid är söndag när jag skriver här, kankse för att jag har så tråkigt och att jag alltid lyckas få lite smått ångest inför måndagar när jag vet att det kommer innebära en massa jobb och då måste skriva av mig lite. Ibland kan jag fundera på hur det kommer bli den dan jag får ett riktigt jobb. Hur fan ska jag klara av att jobba hela veckor om o om igen? Får hoppas det är välbetalt så det finns ett litet hopp i mörkret ;)

Begravning i fredags, alltid jobbigt när man ser personer man bryr sig om vara så ledsna :/ Men det var verkligen jätte fint. Och sen måste jag ju bara inflika med en sak som störde mig väldigt hårt! Jo för att på minnesmiddagen så skulle det ju vara tårta till. Och inte vilken tårta som helst utan den där vita med chokladmouse som de gör på mitt jobb! Smaskens smaskens tänkte jag mitt i sorgen. Men är det någon jävla choklad mouse på tårtan då?? Nej det var de inte! Snacka om att jag blev lite lagom sur, vad är det för bedrägeri? Hmm, det ska jag nog ta mig ett snack om imorgon på jobbet! 

Även hunnit med att rida, och Blini var verkligen på hugget! Älskar när det är lite gas i henne ;)

Nehe nu är det nog dags för mig att försöka sova om jag ska komma upp imorgon!

Take care :)

Ge mig en anledning att stanna, snart kan det vara försent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0