Från och med nu kommer jag hata söndagar.

Ja, för när man har jobb vet man att söndagar betyder sista dagen på en väldigt kort helg! Och denna helgen har verkligen gått super fort! Känns inte som jag har gjort mycket alls, träffat Ewe och Amanda en sväng sen till hulstfred för lite seriöst prat.

Usch jag hatar verkligen att se nära vänner vara så ledsna. Kan aldrig hålla mig för gråt själv då!
Man inser aldrig hur fort saker kan hända och hur mycket man tar allt förgivet. De säger att tiden läker alla sår, och visst det stämmer nog men vissa sår lämnar alltid stora ärr. Hur som helst kommer jag alltid finnas där för dig när du vill prata!

Bara för att hoppa från en sak till en annan måste jag bara säga att jag är så förbannad på dig! Försöka ljuga mig rätt upp i ansiktet? Haha ja man måste ju chansa för att vinna, men denna gången förlorade du verkligen allt! Vi går åt olika håll nu, inget mera vi! Någonsin! Det är sånna som dig man ska hålla utanför för det blir alltid bara problem! Och att du inte ens kan stå för vad du säger tycker jag är väldigt lågt! Har inga ord för detta, men ha det bra i ditt fortsatta liv och var väldigt tacksam, uppmärksamma väldigt tacksam för de som fortfaranda står ut med dig.. Och bara ett litet tillägg just för dig, det du trodde var meddelande var bara pipet när jag startade inspelningen på min telefon för att den tredje parten skulle få vara delaktig! ;)

Nehe stallet nu sen städa rummet, bada och sova så jag kommer upp imorgon!

Take care!

Spara plats åt nån annan låt det vara tomt.
För när man ser att det blöder ja det är först då det gör ont
Det är tomma ord som fastnar för att jag låter dom vara kvar
Men jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger att jag har..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0