Nu är Halloween över!

Jaha nu ligger jag här i sängen bredvid Märtha och pratar igenom denna helgen som har varit helt perfekt!

Åkte in till nybro runt halv åtta och mötte upp Joel. Satt och drack och snackade tills bussen kom och vi drog vidare in till Kalmar. Satte oss i parken och förfestade lite. Blev en hel del bilder och skratt. Fick även höra Joels fina bantningsång Haha :P Drog vidare mot KM för att ta några öl, träffade lite trevligt folk och hade det allmänt bra.
Sen var det ju dags att dra till Palace egentligen, men festsugna som vi var orkade vi ju inte gå över halva stan till ett ställe vi inte ens visste om det var kul på. Så mot alla odds och hur mycket vi än lovat varann att inte dra till Bistro så slutade det där iaf. Och jag ångrar det inte!

Dock var det ju tvunget att finns personer som vi, eller i detta fallet Märtha inte ville träffa. Men med min bitchiga eller lesbiska utstrålning så fixade vi det helt utan problem. Dock fick jag ju höra att jag tydligen inte var snäll och trevlig. Haha men skit samma, jag fick ut allt jag ville av denna kvällen!
Sen var det ju dags för hemresan och eftersom att högklackat kan bli besvärligt efter ett tag så gick helt enkelt jag och märtha på vad gud skapade oss med nämligen fötterna. Trodde jag inte skulle ha några fötter kvar sen.

Väl vid bussen var ju den efterblivna busschaffören tvungen att göra det fatala misstaget och lura Märtha på en tia! Och han fick nog veta vad han hette när det var nån som satt i baksätet och svor sin tunga både grön gul och svart över han :P
Dock kom det en trettipluss liten platinablond donna och satte sig hos några killar ett par säten ifrån oss och Märtha som var ganska sur var ju inte sen med att slänga en hel del kommentarer om henne. Har inte skrattat så mycket på länge. Haha hon vågade inte ens titta bak mot oss :P

Sen av någon korkad anledning hade de låst toan på bussen så Märtha och jag fick helt enkelt dyrka upp låset med en enkrona, kris är kris! Tillslut var resan över och vi gick av bussen, Märtha var ju tvungen att fixa lite tidningar så hon kollade in första bästa brevlåda!
Sen kom vi hem och dök ner i sängarna efter en helt lyckad kväll utan massa pinsamheter och bara positiva upplevelser ;D

Idag har det inte hänt mycket bara hel slapp dag. Blir hem imorgon till den trista vardagen, med det dröjer nog inte så länge tills jag är tillbaka i kalmar för en fika ;P

Bilder kommer!
Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0