Taylor swift-cold as you

Nu har uppdateringen blivit lite dålig men jag har verkligen inte orkat att uppdatera då jag i måndags fick reda på att jag skulle börja jobba idag. Inte helt överlycklig kankse då det innebär att från och med nu är det jag som måste stiga upp vid 05:50 varje morgon! Usch hur ska jag fixa det?!
Var som en mumie i skallen när jag tog bussen mot hultsfred. Inte så jätte roligt jobb heller vill jag påstå då det typ inte fanns nått att göra. Men får väl helt enkelt stå ut.
Kommer säkert vara på lite allmänt surt humör den kommande tiden. Hur trött och seg som helst!

Och sen saknar jag märtha nått fruktansvärt! Vi har suttit och pratat om våran framtid och nu är jag verkligen taggad! Inte långt kvar om jag får som jag vill :D Då blir det bara mys och party all the time!

Btw, vet inte om Du läser min blogg. Men det var verkligen skönt att höra din röst igen! Sen att du måste berätta för mig om dina tankar att skriva in massa saker får mig verkligen att minnas allt..

Nehe nu ska jag återgå till det jag gör bäst och det är ju att sova ;)

Say you're sorry, that face of an angel comes out just when you need it to
As I paced back and forth all this time cause I honestly believed in you
Holding on, the days drag on. Stupid girl, I should have known
This ain't Hollywood, this is a small town, I was a dreamer before you went and let me down
Now it's too late for you and your white horse, to come around..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0