Tisdag

Kollade nyss på Twilight. Fy vad jag älskar den filmen. Egentligen tycker jag kankse inte att den är så där jätte spännande eller nått. Men Edwards rollspel är fängslande för mig! Jag tycker egentligen inte han är så supersnygg men nått med hans utstrålning är så speciellt! Plus att han är såå roomantisk ;) Haha

Jobbat som vanligt idag, var lite extra trött men de gick iaf. Sen hem och mocka hos hästarna. Inget bestämmt än, tvekar lite när det gäller Lukas men får se var det slutar.

Nehe nu ska de få komma in sen ska jag duscha. Blev inte så långt detta men en liten uppdatering iaf :)

Btw återupplevt min kärlek till låten "som jag hade dig förut" med Melissa horn såklart ;)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0