Torsdag!

Idag har jag jobbat igen, lär ju vara så ett tag! Dock är det inte lika drygt idag som det var i måndags.
Kommer vara expert på mackor efter detta ;) Måste bara lära mig priser och kassan sen är jag praktiskt taget expert :P

Kommit en massa snö med och det svider verkligen i mitt hjärta. Jag HATAR snö! direkt iskallt att gå till bussen idag på morgonen!

För övrigt finns inte så mycket roligt att skriva..Fick ett samtal igår som verkligen inte var roligt! jag tycker så fruktansvärt synd om Dig! Detta skulle verkligen inte behöva hända en sån som dig, Ingen överhuvudtaget ska det hända! Nu vill jag bara att du ska komma hem så jag kanske får chansen att träffa dig! Jag tänker på dig!


Well, you drive me crazy half the time
The other half I'm only trying
To let you know that what I feel is true


Take care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0