Back in bed!

Jaha, nu har man varit inne på arbetsförmedlingen igen. Ett fullständigt onödigt möte som tog cirka 20 minuter.
Frågade om jobbet på bokhandeln och det var visst så att hon lämnat min CV dit. Dock inte bara Min! Kan inte hjälpa att jag bli lite små sur. Hade ju hoppats på att det bara var jag som var tillfrågad om jobbet, så att det bara var jag som hade en chans att få det. Men icke, och det borde jag ju kunnat räkna ut..

Så nu sitter jag i sängen ingen och ska försöka kolla runt lite om andra jobb, för jag är väl inte sådär jätte sugen på att ha praktik nästan gratis.

Ut till stallet sen och fixa med hästarna, ska även försöka hitta motivation till att träna lite. På nått vis har jag just motivationen en stor förmåga att försvinna spårlöst ;P

Take care

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig.
Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig, och jag kan inte skilja på om jag vill skada dig.

Du om någon borde förstå att man inte gör såhär mot mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0