Grupptryck

Så nu har även jag fallit för grupptrycket att börja blogga. Inte en aning om hur länge jag kommer att orka skriva här, eller hur länge det kommer ta innan jag glömmer bort mitt lösen ^^
Men ett försök får det iaf. Utseendet är ju inte heller så kul, men fattar inget av hur man gör det så får bli Ewes hedersuppgift att hjälpa mig med de ;)

Torsdagen till Söndagen befann jag mig hos Märtha. Jätte kul att vara där, dock inte lika kul att åka hem till skogen igen. Hade ju förväntat mig att få träffa en person men eftersom det uppenbarligen inte passade så blev det inget av med det. Hur som helst din förlust, inte vår! Tycker bara att det är väldigt dålig stil, tror inte alltid du förstår hur genomskinlig du är.

Aja hemma nu, sovit bort typ hela dagen men en ridtur på Blini hann jag iaf med. Hon var jätte duktig och det där med galopp sitter nästan perfekt nu =)

Nu blir det att ta tag i mitt något stökiga rum sen duschen.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0