Hello

Tråkigt väder idag, bara lust att krypa ner under täcket och ligga där o fundera över saker och ting.
Jag har upptäckt att jag är väldigt tacksam över mina vänners närhet. Jag vet att man ska kunna vara självständig och inte vara beroeende av någon. Men jag är nog lite beroeende av er ;P Ni finns där för mig när jag behöver prata, skratta eller vad det än är. Och jag hoppas ni känner att jag är där för er med!

Nehe nu var man lite sentimental igen, måste skärpa mig :P

Var med Ewe igår, spelade risk igen, men Ewe och jag lyckades hamna i kraftigt underläge och då var det ju inte så roligt längre.
Var också med mamma på tremilsmarch igår och det känns i benen vill jag lova. Fattar inte hur hon orkar kubba runt i skogen hela tiden. Men det ska visst vara nyttigt har jag hört ;)

Nehe nu blir det att hitta motivationen att dra ut till stallet och sen träna lite till.

Take care =)


Och du har bestämmt dig för att sura eller?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Är så glad att du finns där för mig också, men vi är starka nog att resa oss upp igen, bli högre än någonsin innan och lysa som aldrig förr! Inte för någon annans skull utan för våran egen skull! Vi förtjänar att ha de bra! Vi förtjänar det bästa! Och vi nöjer oss aldrig med mindre! LOVE<3<3<3<3

2009-10-17 @ 16:01:57
URL: http://crazye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0