Hemma igen.

Nu har jag äntligen fått besked om att jag ska ha praktik på ett cafee :) Känns faktiskt lite små kul, men som sagt är det ju det där om pengarna som knakar. Aja får helt enkelt göra det bästa av situationen. Lite erfarenhet som de visa säger :P Tänk om jag börjar redan på måndag och måste masa mig upp vid "klockan-alldeles-för-tidigt-för-att-jag-ska-veta-vem-jag-är". Det är då jag får veta vad hårt liv innebär! haha

Var även inne på bokhandeln igår och visade mig, lite nervöst men de gick bra. Inget jobb där nu men de skulle inte glömma mig iaf se de.

Dagen har spenderats i vimmerby med trevligt sällskap. Kom hem för en stund sen och käkat, ska ut till stallet sen blir det att träffa Pewe med massa kaffe och snack :) det gillar vi!

Take care :)

Testar att lägga upp en bild med för att se om de syns?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0