Jag vill ha fredag !

Imorgon bär det äntligen av till Kalmar igen! Kommer bli så kul att träffa Märtha igen :D
Och planerna för helgen är spikade och klara, fredagen blir nog först en sväng på stan sen hem och ta det lite lugnt och om vädret tillåter blir det en orginel skogsfylla. Och iof så tror jag inte att det spelar nån roll vad det är för väder blir skogen hur eller hur ;) ska ta med mig tjockjackan!
På Lördag blir det förfest hemma hos märtha sen möta upp joel och tillbringa ett tag på okänd plats i kalmar och supa till det innan vi drar vidare på stan och gör kalmar osäkert :)

Dock ska vi faktiskt hålla oss lite i skinnet denna gång, försöka gå ju alltid!

Har även övningskört i samhället idag, och det gick jätte bra. Ingen krock eller överkörning av gamla tanter.
Så nu är körkortet faktiskt äntligen påbörjat. Ska bara skriva in mig på teorikursen med.

Ikväll blir det att träffa Pewe som jag har saknat en massa!

Take care

We could be a beautiful, miracle, unbelievable
Instead of just invisible!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0