Kloka ord från kloka vänner!

Jaha nu ligger jag här i sängen igen..Borde skaffa en riktig lyxig säng då det är här jag spenderar den mesta delen av min tid. Och tolka det inte fel, jag sover, inget annat! (ibland kanske)

Varit hos G med Ewe och suttit och disskuterat om allt möjligt. Dock blev det mest att spekulera i hur vissa individer tänker. Och hur mycket vi än disskuterade kom vi inte fram till nått vettigt svar.
Måste vara så att kvinnan är mer begåvad i tal ock skrift. Vi vågar prata, fråga och analysera hit och dit, medans motparten sitter som ett fån och inte får fram ett ord? Sorgligt skulle jag vilja uttrycka det..

Men eftersom att äkta vänner är till för att prata om alla problem med så får man ju också alltid svar tillbaka.
Och det känns skönt att jag inte är ensam om mina åsikter.

Nog nämnt om detta, är ni intresserade av vad mina närmaste har för åsikter bör ni kolla deras bloggar
www.philipsson18.blogg.se eller www.crazye.blogg.se Läs och begrunda tjejer, och killar?

Nehe nu blir det att försöka stänga rullgardinerna och sova om jag ska orka upp innan 13:00 imorgon. Är det ens möjligt?! ;)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0