Måndag!

Jaha då sitter man här igen efter en dag som känts ganska lång, men tanke på att jag alltid går upp så sent :P
Släppte ut hästarna vid halv åtta idag och av någon konstig anledning var jag faktiskt pigg då. Men som vanligt gick jag och snarkade några timmar till tills Ewe ringde och fick upp mig ur sängen.

Blev att åka ut och övningsköra med mamma. Gick faktiskt riktigt bra idag och hör och häpna, Jag körde på stora vägen idag mellan vimmerby och storebro! Lite nervöst men gick faktsikt över förväntan :)

Sen hem till hästarna för en tur i skogen, Blini var taggad som vanligt. Dock kommer ju vissa frågor upp som jag försökt att undvika så länge som möjligt. - Hur har jag tänkt att göra med dem i framtiden?!
En viss sanning ligger och kryper i mitt bakhuvud om att jag kommer att vara tvungen att göra mig av med dem. Om jag ska flytta, skaffa jobb eller plugga lär jag aldrig ha ekonomi eller tiden till det. Så då kommer följdfrågan, - när ska jag ta steget?! Ska jag vänta tills det absolut inte går längre eller ska jag göra det nu? Usch detta är verkligen inte lätt men nått jag måste ta mig igenom...

Ikväll blir det att vara hemma med familjen och kolla film, haha på nått underligt vis kan jag faktiskt tycka att det är skönt att vara hemma och bara uggla. Börjar jag bli gammal? Om fallet är så får jag se fram till kommande kalmar resa :) Varit ifrån det för länge nu och min märtha&sprit mätare ligger nere på noll och det kan aldrig vara nyttigt ;) Så snart snart snart kommer jag igen, och då blir det bort med alla dystra tankar och in med galenskaper ( dock inom vissa ramar denna gång ) Haha

Take care 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0