Måndag!

Suttit och väntat hela dagen på att min mobil ska ringa, men inte då. Får hoppas på de imorgon ist. För annars blir jag sur!

Masade mig upp ur sängen vid halv åtta för att släppa ut hästarna. Var sedan uppe och städade hela huset och gjorde frukost till alla, plus att jag var ute och joggade en mil eller två. Eller nu skenade visst min fantasi iväg :o
Sanningen var nog den att jag stöp som en sork tillbaka i sängen och somnade om på två sekunder ;)

Gick sedan upp vid tolv och käkade, sen ut i rabatterna och hjälpa mamma med att klippa vinbärsbuskar.

Ikväll blir det en lugn hemma kväll med familjen, inte ofta det händer så kan ju alltid vara lite småtrevligt sådär :)


Vi ska va dom vi vi vill vara hellre nu än efteråt..

Take care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0