Orka rubrik?!

Varför ska man alltid behöva komma på en meningslös rubrik? Jag menar, jag har ju inget intressant att skriva om och då behöver jag ju ingen rubrik? :P

Aja, inte hänt nått skoj alls än idag, ska nog dra ut och gå en sväng sen till stallet.

Blir nog gunte ikväll med och träffa Pewe, alltid lika kul att sitta och snacka och pimpla kaffe! ;)

Märtha: Jag älskar dig och saknar dig massa. Jag är så glad att jag har träffat dig! Du får mig alltid på bra humör vad det än gäller. Och alla minnen vi har, kommer alltid på nått att skratta åt när jag tänker på dig. Blir ju aldrig en lugn stund när du och jag är i farten. Haha Nää, nu måste jag snart kolla upp ekonomin och ta en ny resa till dig och Den-som-jag-inte-minns-namnet-på-tyvärr. ;) Men jag svär, snart komme jag! =D

Take care people :)

Kommentarer
Postat av: Märtha

Vad snällt att du nämner mej i din blogg! Jag känner mej hedrad, och ska självklart återgälda med något lika vackert! :) Saknar dej med redan! Trots att man pratar i telefon varje dag. Men det är liksom inte samma sak. Det är såå kul att ha någon som är lika fruktansvärt äcklig som jag! :D haha för att inte tala om snäll, underbar och den absolut roligaste människa jag känner! Vi får variera resorna. Men om jag kommer upp till dej så kan du åka med ner till kalmar (om ja törs köra:P) Så sparar du in pengar på tåget (som du alltså kan spendera på puben sen) haha. Vi får prata vidare om detta! För det går inte en dag utan att jag är partysugen och beredd på dumheter! :) älskar och saknar dej alldeles jättemycket! :)<3

2009-10-16 @ 22:39:11
URL: http://philipsson18.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0