P A R T Y !

Nu befinner jag mig i Nybro hos min älskade philipsson igen :D

Hon kom och hämtade mig i kalmar igår med sin racerbil, jätte kul att hon har körkort nu!
Sen blev det upp till skogs och fylla på mätaren av alcohol, gick mycket bra vill jag påstå :)

Men som sagt är det ikväll som är den stora kvällen! Fixade en ny outfit igår med så lär frysa röven av mig ikväll.
Men som man bäddar får man ligga eller om man vill vara din får man lida pin :P
Ska åka in runt halv åtta och möta upp joel i nybro för lite förfest sen vidare till kalmar. Idag ska vi ju även besöka palace istället då vi anser att vi gjort vårat för ett tag på bistro haha.. Så nu hoppas jag bara på att slippa träffa folk som jag verkligen kommer försöka undvika in i det längsta!
Men antar att när alcoholen börjat verka kommer jag vara tvungen att dra en liten sväng förbi bistro iaf för att kolla upp vissa mycket viktiga saker ;)

Antagligen blir det att åka hem imorgon, men mår jag jätte dåligt så blir det måndag isället. Och den risken är ganska stor om jag känner mig själv rätt;P

Nehe nu har jag inte tid för detta mer, dags att börja förbereda sig för natten!

Take care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0