Söndag..

eller ja egentligen är det ju Lördag för mig än då jag inte somnat ;P

Kom hem från Gunte för ett tag sen och har spenderat ett tag med fröken MP i tele. Försökt att lära ut mina okunskaper i att ladda upp yt-klipp på bloggen och tillslut om man slår två korkade hjärnor ihop så går de.

Igår när jag var med Ewe hamnade vi i en ganska intressant disskusion. Jag brukar på nått vis alltid ha samma åsikter som alla andra men nu sket de sig för typ första gången! Den stora smtalsfrågan var -ska homosexuella få skaffa barn?
Vad tycker ni?! Jag är bestämd på den frågan och säger Nej nej nej! Det handlar inte om att jag har nått emot denna läggning eller att jag inte fattar att de vill ha barn. För jag förstår ju att alla vill ha barn, även homosexuella.. Men det jag är emot är att detta barnet kommer med all säkerhet inte att få det lätt! Det lär bli mobbat i skolan. Och att tro att det kommer att vara accepterat att komma och säga "Hej jag heter pelle och jag har två pappor eller två mammaor" är idioti! I dagens samhälle med alla normer och ideal kommer det inte att vara accepterat! Dagens ungar mobbar ju varandra för att vissa kankse föredrar rosa istället för blått, ja ni förstår. Det finns ingen chans i världen att barnet från en familj med gayföräldrar bli accepterat. Så jag anser att för barnets bästa ska inte homosexuella adoptera. För om de gör det kallar jag det egoism! De kan skaffa sig en hund eller katt så länge!

Btw så verkar min data ha fått en skruv lös igen :s Här kommer man hem helt oskyldigt, går det att gå in på internet då? nej såklart inte! Allt för att jag ska få spelet på fanskapet. Som tur är hade visst inte mitt mobila gått ut än så fick bli det ist. Men det är ju så segt så om detta blogginlägget ens kommer upp är ju ett under!

Nehe nu ska jag nog sova innan det är dags att masa sig upp igen.

Take care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0