Tisdag!

Ännu ett helt onödigt möte på abf, men nu väntar jag bara på det avgörande pappret om när jag ska börja jobba! Då blir det inga mer sena kvällar, inga mer sena morgonar. Hur ska jag fixa de :o Jag kommer bli utbränd på en vecka! Nej så illa är det faktiskt inte, Jag kan när Jag vill!


Disskuterat loss med Märtha i tele med, så nu blir det kalmar på fredag tror jag eller torsdag kväll :) We Like!
Hoppas nu bara på att planerna går i lås, hade varit  grymt skoj! Sen råkar det ju vara halloween just denna helgen med, och jag hoppas inte allmänheten tror att jag tänker klä ut mig? Nejnej, där går gränsen. Jag menar jag vill ju inte klä ut mig till häxa och se efterbliven ut och inte typ bunny heller för hur många av kalmars kvinnliga invånare kommer inte göra de? Nej det blir en sväng på stan innan och kolla om budgeten håller för att investera i nått snyggt ;) Nu läängtar jag till Kalmar! Och Märtha ! En vacker dag när jag fixat mitt körkort kommer jag ta mitt pick o pack o dra :D Inget mer storebro för mig inte!
Kungshall, här kommer jag o Märtha !

Nehe stallet nu!

Take care :)


Miss you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0