Tisdag.

Fortfarande inget samtal :/ Aja, ger det till onsdag sen ringer jag!

Övningskört med mamma idag med, gick helt okej faktiskt. Övade på start i backe och tillslut satt det helt okej.
Värre var att backa ut från uppfarten och komma iväg, hatar att backa. Vet ju inte vart jag ska titta och tycker det är skit svårt att se om jag kör på nått eller ej. Dock lyckades jag backa ut utan missöden denna gången :P

Även varit duktig och tränat med en massa vikter plus att jag varit ute och gått med mamma.

Annars händer det väl inte så jätte mycket kul här, blir hemma ikväll med då fjömpan är i gunnebo. Snart ut till stallet sen blir det tv:n eller datan.

Take care :)


Kommentarer
Postat av: Märtha

Bra att du övningskör! Fortsätt med det! Jag håller tummarna på att körkortet snart är färdigt och du hittar nåt bra ställe i närheten av Kalmar att bosätta dej på så att vi tillsammans kan försupa oss, göra bort oss, Växa upp, mogna, och allt annat som hör till! Det är det enda hoppet jag lever på just nu i min skit-tråkiga värld! Att du ska flytta ner och bara vara ett samtal bort! :) <3<3

2009-10-21 @ 19:02:21
URL: http://philipsson18.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0