Vad är detta?

Skulle blivit en lugn hemma kväll trodde jag. Men sen ringde Ewe så gav efter för latheten och drog till G för att träffa dem :) Satt och kollade tv och lite vid datan. Har vatt lite yr i några dagar nu. Tror att det berodde på dålig sömn. Aja började med att jag var yr hos gunte innan vi skulle dra hem. Sen skulle jag följa Ewe till herrgården. Satte oss och pratade om allt mellan himmel och jord då jag plötsligt började må jätte illa. Sen försvann hörsel och synen som när man ska svimma typ. Satt en stund tills det känndes som att det hade gått över. Skulle resa mig upp och dra hem då jag fick kasta mig handlöst över ett typ staket och spy som en gris! Slutade med att jag inte vågade gå hem själv så ringde mamma så ted fick hämta mig. Tack för att ni ställer upp för mig mitt i natten! Och Tack Ewe att du vänatde med mig när jag stog och äcklade mig ;) Vet inte vad det var jag hade, men får hoppas de går över för är inte intresserad av att åka till doktorn då jag vet att det ofta innebär nålar i armarna, och Det klarar jag mig mycket bra utan :P Nu blir det att ta tag i mitt liv och dra ut till stallet, sen blir det nog ett bad =) Take care :)

Kommentarer
Postat av: Märtha

Men usch, vad är nu detta? :S Hoppas det inte är något allvarligt. Kan ju hända så en gång ibland av outgrundliga anledningar.



BARA DET INTE ÄR BACONFEBER!!! :)<33

2009-10-18 @ 22:12:17
URL: http://philipsson18.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0