Back home..

Ja nu är tyvärr hemma i skogen igen efter tre mycket roliga dagar hos Märtha.

Åkte ner i fredags och såklart sprang jag raka vägen till McD för att käka och ta en kaffe. Lite ritual det där nu!
Vidare mot solariet för att bättra på min färg som knappt fanns längre. Resten av dagen spenderades i olika bilar med att hämta och köra folk lite hit och dit. Med andra ord en lugn kväll.
På Lördagen var det ju dagen vi längtat efter, drog in till Nybro för att kolla snygga k..eller jag menar bilar. Såg en hel del alldelses körbara faktiskt ;) Sen vidare hem till Boda igen för att fylla på kroppen med lite vätska. Blev en jätte rolig kväll men en massa olika danser och Märtha fick även nått att vila ögonen på ;)

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt med min data, varit ute i stallet en stund och borstat två skitgrisar. Hatar att behöva stå inne när de är så dammiga men de hade ju panik in till maten så var lika bra att låta dem komma in.

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0