Bara en vecka kvar!

Sen får jag åka till Kalmar igen :D Vet inte vad det är men denna gång läängtar jag verkligen extremt mycket! Planerna är att dra in till Nybro en sväng på dagen och kolla lite bilar sen hem till boda igen för den första skogsfyllan i år! Nått speciellt med det alltså. Bara Märtha, jag och våra flaskor ;)

Dagen har bestått av att sova och jobba. Var jätte trött efter helgen så behövde sova lite extra länge idag! Sen ner till Sarah för en kopp kaffe och lite snack innan det var dags att dra vidare in till Vimmerby och säga tjingeling i telefon! Haha gick lite halvbra idag, fick iväg en och Sarah tre stycken! Verkligen jätte bra jobbat tjejen!

Imorgon blir det nog att rida en sväng på Blini, funderar på att försöka rida lite på åkern och se hur hon tar de. Kan ju vara bra inför kommande provridningar. Tror inte det lär bli några större problem men man vet ju aldrig med den damen.

För er som missat spenderades Lördagen i Västervik med Bowling och utgång. Faktiskt så var det riktigt kul. Ibland är det nog bra att inte ha så höga förväntningar. Jag och Kim lyckades bli "inlåsta" på en toalett! Trodde typ den gått i baklås så han försökte putta upp den. Men dörren höll sig på plats. Slutade med att Jocke fick komma till undersättning och öppna dörren som visade sig vara en skjutdörr. Haha Vem vare som sa att det bara var jag som var korkad? ;)

För övrigt hittat denna mannen som jag på någotvis missat innan! :O Bjuder på en låt med han och det lär komma fler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0