Bloggar igen :P

Nyss haft min andra pratstund med Märtha denna natt! Hon kan verkligen konsten att få mig att skratta så jag håller på att trilla ur sängen. Innan telefon samtalet var det en sväng på msn som gällde, och här kommer den givande konversationen ;)


Eftersom det inte syns vad det står ska jag förtydliga det lite

Eliina | Can you handle it!? säger:

 

varför blir jag alltid hungrig om nätterna?!

märtha -/- säger:

 

Haha ingen aning! Man blir oftast det, när man är vaken och inte har något att göra så tänker man på mat Jag blir kaffesugen. Men som det känns nu så har jag adrenalin så det räcker till en massinvandring, så det blir inge kaffe för min del... Varför ser kaffebryggaren så otroligt snygg ut ikväll då?

Eliina | Can you handle it!? säger:

 

haha inte en aning! I mitt huvud flaxar det omkring en kyckligfile med massa smaskiga grönsaker och vitt bröd till. Men det enda som finns hemma och är lättgjort äe väl knäckebröd

märtha -/- säger:

 

haha du får fånga dem!

I mitt huvud flaxar det omkring fyra välbärgade svettiga negrer som skördar kaffe-bönor på någon öde ö och bara väntar på att jag ska komma och dricka... de ropar på mig till och med.... jag kommer!

 

(pappa har snabbkaffe i väskan... här kommer jag!)

Eliina | Can you handle it!? säger:

 

HAHA fy fan! Är det för kaffet de ropar eller är det för att de är välbärgade och svettiga? Jag har straka funderingar på att när vi endå talar om svettiga, gå ner och käka en rostad macka. vill du göra mig äran att vara bordsdam?

märtha -/- säger:

 

de ropar för kaffet... som jag tänker dricka från deras svettiga kroppa........... Haha nej fyfan så äcklig jag är!^^

 

Ja själcklart

Eliina | Can you handle it!? säger:

 

HAHAHA

Ja såhär brukar det se ut oss emellan när man är övertrött och med förmycket energi. Så imorgon är det jag som ska käka kycklingsallad!

Adjö ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0