Bloggen lever!

Haha ja nästan så man kunnat tro att bloggen var död! Men icke, så lätt blir ni inte av med mig. Som alla vet har jag ju tillbringat ett par dagar med Fröken Philipsson och då har det helt enkelt inte funnits tid eller intresse till att blogga.

Men nu är allt i sin vanliga ording då Märtha tog tåget hem igår och jag blev kvar i skogen :/

En hel del som hänt som vanligt när jag umgåtts med henne så ska försöka få ner det mesta av de bästa. Dock lär jag behöva dela upp inläggen om de inte ska bli kilometer långa :P 

Kan börja med att inflika att igår var jag på jobbutbildning så idag är det jag som drar in till vimmerby på skakiga ben och ska göra mitt första samtal! Nervös? Jaaa!!! Men jag ska nog fixa det.

Men åter till ämnet, åkte till Märtha i Fredags, självklart började allt med en tripp till Mcd för att få i oss lite onyttigt! Efter det runt i en massa affärer och bränna mer pengar än vad min plånbok tillåter. Mitt kort kommer behöva gå på rehab ;) Sen vidare till Boda för att svida om. Väl i kalmar satte vi oss och förkrökade lite innan vi drog till Km. För ovanlighetens skull var det tjockt med folk där. Satt och pratade med lite folk innan vi drog vidare mot Bistro som det var skitlite folk på. Träffade personer man inte sätt på ett tag och även en hel del nya ;)
Finns som vanligt både nämnbara o icke nämnbara saker. Så gör en liten sumering över det hela med några väl valda ord! Våldnappad!, Frierier, lunchbjudningar i massor, Märthagoesbusted. Finns en hel del som jag säkert glömt. Detta var iaf första kvällen. Ganska lugnt och städat.

Måste nog dra mig mot stallet så Lördagens bravader kommer lite senare :P

Take care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0