Bloggtorka

Oj då, vart tog blogg glädjen vägen? Blev påmind om att jag visst inte bloggat på ett tag och hadevisst nämnt i blogglägget innan att jag blivit bra på de? Hmm, det är då mitt bästa måtto kommer väl till pass. "Lögnen är människans bäste vän" ;)
Jahaoch vad har hänt i mitt hyperintressanta liv? Inget, naturligtvis. Kom hem från Kim efter att ha tillbringat störtsa delen av helgen med honom :) Hoppas på att inte bli jätte sjuk eftersom att han låg och snorade och hostade. Får väl tacka mina underbara gener eftersom att jag sällan blir sjuk. (bortsätt från den där gudsförjätna mensvärken!!)
Kollade på Lejonkungen med. Nog bästa Disney filmen jag vet. Skulle kunna lipa mig igenom alltihop om det inte var för att jag självklart var tvungen att visa att nej-jag-lipar-inte-till-tecknade-filmer Elina. Haha

Imorgon blir det jobb och riding. Min ekonomi är verkligen i botten denna månad så får hoppas på bättring snart om jag inte vill behöva gå på gatan!

Kände att jag visst inte hade så mycket att komma med, funderar på att dra iväg ett sms till Märtha och kolla om hon är med på en rök.
Förövrigt hatar jag att komma på rubrik till mina inlägg, har funderat i fem minuter nu men inte kommit på nått så om det står nått korkat som rubrik har ni ju svaret här!

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0