E

Ja som alla ser är nu mitt namn fullbordat! Nyss hemkommen från Gunte och nerkrupen i sängen. Kollat in Sarahs nya lägenhet. Måste säga att den var väldigt snygg o fräsch och Sarah kommer nog få det riktigt snyggt där då den kvinnan har ett öga för inredning :)

Gick hem därifrån vid tolv för att hinna komma i säng men vad skådar mitt öga?! Jo att klockan är över läggdags och att jag antagligen lär vara trött som en sork imorgon. Och på frågan om jag hann städa mitt rum? Nej självklart inte, det är ju grisElina vi pratar om. Så imorgon blir det powerstäda eller att med all kraft jag har pressa in skiten under sängen eller i garderoben. Den som uppfann dessa utrymmen visste hur han ville ha enkel städning må jag säga ;P

Fick bara en sånn där liten tanke i förbifarten efter att ha läst Märthas blogg. Hon kan omöjligen sett mitt efternamn så många gånger men kan ändå stava till det? Inte många alls som kan, o inte heller uttala det rätt! Brukar få förklara hundra gånger för en del. Wang-en-holm! Så Märtha ska nog ha ett plus i kanten för de ;)

Nu funderar jag starkt på att skicka iväg ett sms till damen och kolla om hon är uppe för en sissta rök. Pratade med henne för typ en kvart sen men får aldrig nog av de. Den som kan slå oss i att prata i mobil bor nog seriöst i telefonen dygnet runt för vi ligger inte långt efter!

Nehe nu är smset skickat får se om det blir någon framgång.
Hörs antagligen inte under helgen då jag lär vara i mitt esse. Fullast vinner!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0