Fredag!

Det är nått speciellt med Fredgar. Fast att jag inte jobbat eller nått idag så känns det i hela kroppen att det är fredag! Det är sånna här dagar jag bara vill umgås med dem jag tycker om och sitta o prata en massa strunt.
Sitter just nu hos Gunte med Sarah Ewe & Peter. Spelat en hel del kort och nu tog vi en paus så jag hamnade här ;)

Varit ute och ridit på Blini en sväng idag. Gick mycket bra! Hon var pigg och glad som vanligt så blev en hel del galopp. Även börjat jobba lite på formen med henne nu med och det kommer nog ge sig snart :)Även hittat en spekulant nu igen som gav mig lite datum för en visning att fundera på. Hon känns väldigt bra!
Kan ju inflika att det känns tungt att sälja Blini då hon verkligen är en toppen häst. Nästan så jag har lust att behålla henne över sommaren men då är jag rädd för att det kommer vara ännu svårare att sälja henne sen. Får tänka på att pengarna skulle sitta bra för körkort och lägenhet framöver plus att Blini förtjänar någon som verkligen aktiverar henne. Kommer inte ha tid med en häst framöver hur som iaf. Om jag lyckas få heltid och fixa med körkorrt lär tiden bli knapp. Plus att om jag flyttar till Kalmar fram över så kommer jag defenitivt inte ha tid med en pålle.

Imorgon bär det av till Västervik för att släppa loss, dock inom vissa ramar då jag inte vet vad detta folket går för ;) Vet inte varför men mitt halvkassa självförtroende sätter sig i min hjärna och gnagar om att det inte blir bra. Nån ful ovana jag har om att alltid måla fan på väggen och alltid lyckas känna mig så jäkla missanpassad. Kläderna blir inte bra, håret blir inte bra osv osv. Men får ta tjuren i hornen och göra det bästa av detta :)

Nu ska jag återgå till det sociala!
Take care =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0