Hos gunte!

Måste säga att denna blogg verkligen fått liv. har jag någonsin bloggat så mycket som nu? Brukar vara flera veckor mellan varje inlägg :P
Sitter just nu hos gunte och agerar dj då de spelar kort och det inte är min starka sida någonstanns. Kan typ bara finns i sjön och sjuan som Ewe lärde mig för ett tag sen. Jag ser att ni skrattar och undrar hur en männsika kan ha så dåliga kunskaper om kort, men jag har helt enkelt haft andra intressen :P

Och Märtha om du läser detta! Vilket jag nog vet att du gör ;)
JAG SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT I HJÄRTAT. KAN MAN ENS SAKNA NÅGON SÅ MYCKET? KLART ATT JAG KAN! LÄNGTAR NÅGOT OFATTBART TILLS JAG KOMMER TILL DIG IGEN. MEN INTE SÅ LÅNGT KVAR NU :) JAG ÄLSKAR DIG MIN LILLA VÅLDNAPPADE BLONDIN ;) <3

Kanske försöka återgå till det sociala en sväng, men först måste jag banne mig ringa Märtha :D

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0