Jag tar ett djupt andetag..

..andas in, och slappnar av!! För nu har jag pratat med Märtha och vad tror ni människan sitter och säger? Jo att det är värre än själva ingången till nya istiden i Boda! Och jag som ska dit på Fredag. Hur ska det gå om det kommer ligga en massa snö på backen? Nej då går jag i idee så ses vi i Juni eller Juli sen. Måste vara den där vulkanen på Island som startat några hormonella rubbningar ute i det blå. Och på tal om det har mina p-piller börjat krångla nu igen, blir så jäkla less. Är det nån där uppe som inte vill att jag ska skydda mig och få ungar i förtid eller?! Skulle jag trotts allt lyckas sätta ett frö och få en äckelunge så finns ju alltid Märtha och kan ta emot den med öppna armar, och tro mig det får hon så gärna. Nej inga ungar för mig än på måånga år! Dregel snor och blöjer är allt det innebär!

Ridit Blini idag. Tog en relativt lång sväng och fröken var verkligen taggad! Blev en hel del räcer över stock och sten. Även lilla Lukas drog några rejäla repor ;) Om allt går som de ska så blir det visning av Blini den första helgen i Maj. Efter ridingen blev det såklart en sväng till Gunte för att snacka med tjejerna :)

Imorgon blir det jobb ett tag sen vidare för att slippa sova ensam. Det är nått speciellt med att sova bredvid någon! Eller någon & någon är det väl inte.

Nu ska jag återgå till att lyssna på musik och sedan försöka somna, skulle nog inte druckit den sista koppen kaffe egentligen..

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0