Jay Sean- If I aint got you!

Såg att det senaste inlägget lät lite halv depp. Det var det verkligen inte menat att vara. Kan bara få lite tankar ibland. Och som många vet har jag lättare att tänka genom text :)

Varit med mamma i Hultsfred och handlat ska snart dra ut till stallet och sedan vidare till Gunte. Konstigt att sova själv inatt då jag ju haft Märtha bredvid mig några nätter i rad. Hade inte städat rummet mycket innan hon kom men nu är det ordagrant kaos här inne. Lyckas man få se på en bit golv någonstanns ska man vara glad. Får ta tag i det imorgon och fredagsstäda ordentligt :P

Under dagarna hon var här gick på avvänjning typ. Kliade i fingrar och hals efter dricka och ett dansgolv kan jag lova. Men är man mitt ute i skogen finns ju inte mycket alls att göra så blev att vandra till Gunte för att spela risk och kort. Märtha gjorde succe och vann på risk ;P Hemvägen därifrån var dock värst då hon var tvungen att skrämma skiten ur mig genom att börja springa och skrika. Men eftersom att smart är mitt andra namn kom jag på att jag kunde ju med springa och skrika så la iväg i 320 och skrek och då kan jag lova att hon inte var så kaxig längre. Omvänd effekt? :P Hem kom vi till slut iallafall. Gosat massor med lammen och döpte även ett till Samuel. Dock minns jag inte vilket det var längre. Märtha förälskade sig ju i ankorna med, och för min del får hon gärna ta med sig dem hem :P De ser arga och läskiga ut. Haha

Längtar redan tills jag får åka till henne igen och denna gången blir dte ju inte så långt emellen! Får hoppas att Joel offrar sig så vi får komma och umgås med han :D

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0