Jobb

Jobbat idag igen. Måste säga att jag verkligen inte är nöjd! Fick inte en enda såld idag och det är vimmerby tidings fel! Ringde till ganska många i västervik och fick nej på nej. Efter ett tag blir man ganska omotiverad. Hur som helst ligger nästa pass på måndag och då ska jag minst sälja två!

Dagen har utöver det spenderats hemma och hos Gunte. Blivit riktigt duktig på att ta mig hem därifrån skapligt om kvällarna. Största anledningen är nog att min mage skriker efter mat. Kan någon förklara varför jag alltid blir grymt sugen på snabbmat vid dessa tillfällen?!

Nästa helg blir det nog crusing och party, det ser jag fram emot :) Imorgon ska jag försöka ta mig upp vid åtta och hålla mig vaken, sen ut en tur med Blini med. Grymt skönt att komma ut i skogen nu när solen lyser!

Dags att sova snart. Take care!

Det är vissa små små saker Du gör som får mig att må så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0