L

Första april idag o till de hör ju skämt såklart! Försökte mig på ett skämt med det sket sig ju. Dock lyckades Märtha mycket bättre! Iof skulle man nog kunna lura i mig det mesta ;) Var ute och red och fick ett fruktansvärt sms om att bistro var stängt hela helgen! Höll på att trilla av Blini i farten! Efter ett samtal till Miss Philipsson med gråten i rösten frågandes om hur detta kunnde vara sant kröp det ju fram att det bara var påhitt! Tacka min heliga stjärna för det (A)

Ridningen gick bra, så skönt nu när vägarna har smält av så man kan rida utan att förvänta sig att hela pållen ska halka och slå ihjäl oss. Lyckades även komma upp så tidigt som halv ett idag, mycket bra för att vara jag!

Nu ska jag strax dra ut och ta in pållarna sen blir det att dra till G en sväng. Har en gnagande tanke i bakhuvudet om att jag borde städa mitt rum tills märtha kommer. Få se hur långt jag kommer på det eller om utrymmet under sängen för visa vad det går för. haha.

Som alla vet är akon min blivande make. I letandet efter en låt hittade jag en annan guldklimp med honom :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0