Onsdag

Nyss hemkommen från jobbet! Lyckades sälja fyra stycken idag och tyckte nog inte att det var så jätte illa för att vara mig och som säljare av Vimmerby tidningen. De i Västervik verkar ha nått emot den tidningen ;)
Vaknade upp vid halv åtta idag för att gå ut och fixa hästarna, och kan ni gissa vad som hänt?! Jo naturligtvis har det kommit typ tre meter snö här igen! Hade lust att bara dra täcket över huvudet och inte stiga upp mer idag! Märtha fick agera väckarklocka och skulle ringa och väck mig runt tolv. Snäll som hon är gjorde hon det men naturligtvis hann vi knappt ens avsluta samtalet innan jag låg och snarkade som en liten gris igen :P Blev lite stress efter det då jag skulle hinna mocka duscha och fixa mig innan det var dags för jobb. Vårat varmvatten är ju lite efterblivit så blev att duscha kallt och det uppskattades inte så värst kan jag lova! Men pigg blev jag av det iaf.
Imorgon blir det antagligen bara en lugn dag. Ska försöka ge mig ut en tur med Blini sen ta tag i all min tvätt så det är rent till Kalmar resan.
Såg att jag haft total bloggpanik igår! Sånt händer när man pratar för mycket med Märtha och har allvarliga sömnproblem. Men ikväll/natt kan ni vara lugna, jag ska inte bombardera min blogg. Haha
Dags att käka sen kolla lite på tv!.
Take care =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0