Tillbaka igen!

Nu har jag kommit hem från jobb och en sväng hos Gunte. Kan säga att det första samtalet jag ringde var det mest nervösa jag gjort på länge. Stammade fram nått oförståligt med svetten rinnande i pannan. Efteråt satt jag på stolen och andades ut några minuter. Sen var det igång, jag som brukar ha en lite telefon fobi ringde nog hundra samtal idag! Kommer vara proffs på att prata i telefon sen. Eller det kankse jag redan är ;)
Nu väntar iaf nästa pass på Tisdag, ska boka in ytterligare ett nästa vecka med.

Nehe bort från jobb och vidare till summeringen av helgen. Lördagen hade vi egentligen inga stora planer att dra ut på, eller jag trodde nog vi skulle det då Märtha fixat ett x antal efterfester åt oss. Hur som haver låg vi och mödrygade oss i sängarna och velade fram och tillbaka hurvida vi skulle dra ut eller inte. Då kommer Märthas syster in och frågar om vi ska in och om vi då ska ha skjuts. Detta var ju som Märtha utryckte det "Ett tecken från Gud". Så det var bara in i duschen på med kläder och smink. Väl i Kalmar bänkade vi oss i en tunnel och hävde i oss lite öl. Lyckades skrämma Märtha rejajält när hon fick för sig att kolla in i en mörk källare.
(Bara för att tillägga skulle detta inlägg redan varit klart och färdigt om inte mitt jävla snor intrenet hade lagt av så det bara var pytte lite som hade sparats!!)
Men ska inte sticka under stol med att hon lyckades skrämma mig med så jag höll på att bryta benen i farten då både ben o röv var stelfrusna :P Vidare därifrån in på KM för att få lite värme och saft. Efter det blev det The rock igen då det kanppt var nått folk på Bistro. Gillar inte The rock så värst då det mest är creepy månniskor där inne som jag är rädd för. Träffade lite kul folk där inne som vi hade mycket givande samtal med. Kul att det är så många som vet om dina svagheter gumman ;)

Upp till Bistro (eller The Trend som de heter nu ) för att dansa loss och spana in mer trevligt folk. Ibland undrar jag om jag har någon speciell dragningskraft? Min telefon har gått varm. Jag har annat att göra än att svara hela tiden! Nej nu blir dte att vänta med att gå dit tills uteserveringen kommit fram.

Kände att detta inlägg blev längre och längre, Söndagen spenderades på ett tåg till Storebro med Märtha i släptåg =) Hann med en fick på Cafe Corner innan tåget. Bättre än McD?

Take Care.

Det man inte minns har inte hänt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0