Torsdag!

Sitter hos Gunte med tjejerna och lyssnar på Melissa Horn och Magnus Weideskog. Mina två nya idoler som sjunger på svenska typ :P Älskar sånna låtar där det verkligen finns ett budskap i och man kan känna igen sig på ett eller annat vis.
Blir att stanna här ett tag innan det är dags att dra hem och släppa in hästar och käka lite.

För övrigt har jag inte hunnit göra mycket alls idag, råkade visst sova till halv tre, glömt att sätta på ljudet på min mobil så inte hört att folk har ringt och försökt att väcka mig! Märtha stackaren hade nästan ringt eftersök för att hitta mig då hon trodde att jag dött i en bilolycka eller nått. "Måste bättra våran komunikation!" ;) men jag ska inte säga nått för jag är helt lika dan om inte hon svarar när jag ringer! Blir en ovana att eftersom att hon alltid svarar när jag ringer så blir det typ skrik och panik när hon inte svarar. Ska be om hennes hemnummer så jag kan ringa till hennes mamma och kolla vart hon är eller hur hon mår.
Nästan värre än ett äktenskap som vi har de. Jag är nästan som en hemsk pojkvän som måste veta allt i minsta detalj ;)

Men imorgon slipper hon inte undan mig för då ska jag vara som en hök efter henne =) Ska bli så skönt att snacka om alla problem, inte problem och all värdelös skit.

Slänger upp två klipp till er därute.
Magnus Wedieskog- Lämna honom nu!


Melissa horn-Falla fritt
 Lyssna och njut =D
Take care

Kommentarer
Postat av: Märtha

Svar på din kommentar: Jag vet! Det är så snygga så jag blir tårögd!^^ men du! om de finns i Vimmerby och du köper dem så kommer jag inte prata med dig mer! (kommer inte kunna stå ut med avundsjukan) haha. Faast.. om de finns i storlek 41 så vet du vad du ska göra! ;) LÄNGTAR TILLS IMON<3

2010-04-22 @ 18:35:27
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0