Valborg

Klockan är kvart i fyra så om cirka 40 minuter drar jag mot the City för att möta upp Märtha :D
Tagit tag i mitt heldammiga rum och fixat så att det ska kunna gå att sova här inne utan att bli dammförgiftad ;)

Fixat lite staket till hästarna idag med så att de får en större hage. Nu när planerna äntligen börjar gå mot att de ska få vara ute om nätterna så blir det ösregn! Blini fick ha sitt tunna rengtäcke på sig då hon har en tendens till att frysa ihjäl så fort de kommer lite regn. Får se hur jag gör ikväll, om de får vara ute eller komma in.

Skulle ju även ha grillat o så ikväll men ska detta väder hålla i sig så blir det nog inget med de tyvärr. Får hålla tummarna för att de kommer lite sol till kvällen.

Nu ska jag dra ner och se om jag kan ge ett handtag nånstans!

Take care =)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vart hittar du all musik ? Denna gillades starkt Ninsa ;) LOVE

2010-05-02 @ 12:17:11
URL: http://crazye.blogg.se/
Postat av: Kjellyvonne

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-03-14 @ 16:46:33
URL: http://kjellyvonne.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0