1

Ibland funderar jag lite på att ta bort bloggen. För jag har inte riktigt tid eller ork att skriva här utan blir mest då och då och ändå inget roligt och läsvärt. Får se hur jag jag gör, annars får den vara kvar bara för att jag ska kunna kolla in vad som hänt i livet och inte :P

Sov hemma inatt. Steg upp runt tolv och drog ut till hästarna. Lukas fick sig en ordentlig rykt och sedan en ridtur på Blini. Hon var lite slö då hon hade rejsat en hel del i hagen när jag hade Lukas ute för borstning. Blev en ganska lugn tur i skog och mark.

Var tal om att vi skulle åkt till stockholm och tagot in på hotell inatt men blev tyvärr ändrade planer. Får ta det en annan gång. Ska ju till stockholm på Torsdag :D

Ikväll blir det att grilla och dricka lite vin hemma hos Emma&Robban. Trevlans :)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0