Back in town!

Nu var men hemma i skogen igen efter en sjukt kul vecka! Märtha kom ju till mig förra måndagen för att stanna tills onsdagen då jag hängde med henne. Finns inget nämnvärt att säga om de tre dagarna då det inte finns så mycket att göra häromkring.

Men på Onsdag vaknade vi till liv igen. Blev modehuset för att bränna allt för mycket pengar. Mitt bankomarkort grät och bad mig sluta ;) På Torsdagen var det ju RixFm premiär. För att som vanligt göra en kort kom-ihåg-och-skämms-lista till mig själv och Märtha skriver jag bara detta. Ich habe Elina, audi, KM, Bistro, vallen, Omg! Finns säkert en massa jag glömt men ett grymt lyckat party var det! Hade skapligt ont i fötterna efter att ha använt mina nya mördarklackar i två dagar med!

Blev bio sista dagen med. Inception (om stavningen stämmer?) Var inte precis nån höjdare. Lite för mycket fram och tillbaka för att min hjärna skulle hänga med!

Orkade visst inte dra in så mycket mer. Kan hänvisa er till Märthas blogg om ni vill ha en redovining av hur natten för oss var ;) Philipssons.blogg.se



Denna passade in så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0