Fredag den 13:de

Igår bänkade vi oss ute i solstolarna för att kolla på den underbara föreställningen som komma skulle! Jätte mysigt att ligga där och titta upp mot skyn. Lyckades se en hel del men tyvärr infann sig en hel del moln ganska snabbt så fick ge upp efter endast nån halvtimme. Får gå ut ikväll med och kolla om man ser nått :)

Var hemma hos hästarna igår med så blev en relativt långtur med Blini. Är lite sådär med att rida jätte långt nu innan hon fått skor då hon ömmar en del. Hur som haver var hon pigg som vanligt så blev en hel del galoppträningar med öka och minska! Häst till att kunna minska från full rulle till att nästan stå på stället har jag aldrig varit med om! :o Men jag klagar inte :) Läängtar tills jag kan köpa den nya sadeln till henne bara!

Även börjat planera om att åka upp till stockholm för att kolla på Taio Cruz. Måste bara få ihop hur vi kommer dit och hem och vart vi ska sova. Men det är en baggis ;P Huvudsaken är att jag får se honom när han står där på sen och "break break my, break break my heart!" ;)


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0