Inte en helt vanlig dag,

För idag är Märtha här!! :) Hon kom visserligen igår men har det hunnit sjunka in att jag har henne här!

Var nere och mötte upp henne vid stationen igår för att direkt gå och ta en kaffe och massa skit snack. Sen vidare hem för att fortsätta där. Blev även en tripp bort till kyrkogården på natten för lite djupa samtal men det slutade mest i en massa garv och påhitt.

Idag har det varit en ganska dryg dag, mest pga regnet. Skulle åkt ut till storebro men ångrade oss efter att ha stått och väntat på bussen i ösregnet och sett ut som två pissdränkta katter.

Men imorgon smäller det på riktigt för då tar vi på oss de stora leenden och drar iväg mot Kalmar! :D Nu väntar flera dagars party med massa dricka och roligt folk. Kan knappt bärga mig. Hoppas nu bara vädret håller sig lite lagom roligt för orkar inte med nått mera regn!

Nehe nu är det nog snart dags för en promenix innan jag somnar här vid datan. (Och det fick jag ju inte) :P

Take Care!

För varje frö finns chans till en blomma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0