Mamma Mia!

Vaknade en aning sent idag, skulle stigit upp vid halv elva men lyckades få av alarmet på mobilen! Morr!
Satte på kaffe och bänkade mig vid datan för att kolla upp lite om kommande högskole prov! Kunde ingen förvarnat mig om att jag nog skulle låtit bli?!

Fick upp sidan med gamla prov utan ett uns till nervositet när jag klickar mig in på läsförståelse på svenska. En baggis för en sån som mig som aldrig haft problem med det......! Pang så flög jag bakåt i stolen och var redan halvägs på golvet när jag såg den kilometerlånga texten om nån jävla bildtext! Okej tänkte jag detta kan nog gå om jag bara slappnar av och koncenterar mig. Dock inte idag!. Vidare in på de mattematiska delarna och där sjönk jag ordagrant genom stolen. Kravlade mig tillbaka i sittande läge med kallsvetten rinnade medan jag tänkta att här måste göras ett ärligt försök. Mamma mia, poletten trillade inte ner någon stans. Jag har väl haft svårt för matte, men inte så svårt? Hjäälp! 0,0:an här kommer jag!
Blir att plugga järnet på detta nu om jag vill kunna visa mig ute sen överhuvudtaget utan att vara idiotförklarad

Märtha ska nog få visa vad älska sin Compis innebär och hjälpa mig genom detta!

Ska försöka komma ut till Storebro idag för lite motion av Blini. Kajsa hänger nog på och tar easy så lite lajban blir det allt ;)

Nehe nu ska jag återgå till proven och se om det ens är nån mening att förstätta dagen eller om jag ska gräva ner mig!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0