Arbetsförmedlingen

Vaken och uppstigen sen klockan åtta. Man kan nog säga att mitt liv ser ut så varje morgon ;) Upp, ut till stallet för att fodra och släppa ut hästarna sen in och sluka några liter kaffe!

Ska till arbetsförmedlingen vid två, trodde jag skulle behöva ta en buss redan vid tio över elva men som tur är kunde Ted köra mig. Inte lust att sitta där inne i flera timmar och vänta på ett helt klart oviktigt och meningslöst möte..


Imorgon blir det Kaalmar igen! :D Märtha får hjälpa mig att rädda mitt hår (om jag nu kan vänta så länge haha) och på Lördag blir det lazergame. Som vanligt lär det nog också slinka ner något lite starkare då det liksom hör till. Vi umgås inte så bra nyktra ;) Blir nog även en koll på stan efter de sista julklapparna, har en förmåga att alltid vänta till sista minuten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0