Bad hairday!!

Hejsan hoppsan!

Sov lite väl länge idag, men det förtjänade jag efter gårdagen. Tänker inte gå in närmare på vad som hände eller vad jag gjorde. De som ska veta, vet!
Hur som helst var det inte min bästa dag, plus att jag skulle envisas med att göra en färgning av håret med. Har ju haft en del blonda slingor sen tidigare men eftersom att mitt hår var så mörkt innan var underhåret fortfarande mörkt så tänkte att vi slänger in extra med slingor där.
Tyvärr hade jag fått tag i en jäkla färg så resultatet blev inte så värst...Snarare BLONT! Underhåret är verkligen platinablont! Ser ut som en blandning mellan pippi långstrump och en kanariefågel! Ni som känner mig vet ju att jag är känslig med mitt hår och detta var verkligen grädden på moset! Detta får nog vila en dag eller nått sen måste jag färga det igen. Frågan är ju bara till vad? Får nog bli nått ljusbrunt..


Idag har det inte hänt mycket alls, vaknade med världens mensvärk. Snart pallra sig ut till stallet med för att få lite ny energi.


Bilder på frillan kommer senare eventuellt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0