Barnvakt.

Hej alla julrunda vänner!

Haft fullt upp så inte hunnit ta mig tid för bloggen men nu är jag tillbaka igen. Åkte på att vara barnvakt åt Snuse några dagar nu då "pappa" skulle iväg och jobba. Jag älskar verkligen Snuse men ibland trampar han verkligen på mina nerver med sitt uppmärksamhetskåta beteende. Men ska antagligen bara ha han till onsdag och det är ju inte så jätte farligt.
För övrigt åker jag ju till Märtha på Torsdag! Icke att förglömma :)

Julen spenderades hos pappa med den lilla släkt vi har. Väldigt nöjd med alla julklappar måste jag säga. Den 25 fyllde jag ju även 20 så då blev det ytterligare paket och sedan utgång på metro i Hultsfred. Högt över mina förväntningar måste jag säga då de faktiskt var riktigt roligt där. Kan nog göras om framöver!


Iskallt ute idag med så risken att jag går ut mer än nödvändigt är nog inte så jätte stor. Blir en massa kaffe och mys inne i värmen ist :)



Min Gud har en hammare, din hänger uppspikad på ett kors. Några fler frågor på det?





Kommentarer
Postat av: Märtha

Men jahaa! NU fattade jag den där Guda-grejen.

Jag tyckte du sa:

Min Gud har en hammare, din hänger upp spikar på ett kors^^



Men UPPSPIKAD vart det alltså. Ja herregud, det är inte lätt att vara smart alltid :) <3<3

2010-12-29 @ 11:15:38
URL: http://philipssons.blogg.se/
Postat av: Paketet längst inne under den bakre grenen på granen

Nej men god jul på dig också! haha

vadå blondinbella?! är det positivt eller negativt!? hoppas verkligen inte det är likt henne.. då får jag byta till något annat... ja snart ses vi säkerligen, nyår kanske ju ;)

2010-12-29 @ 11:27:57
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0